Skip to content

Σε υγεία και τράπεζες χώνει τώρα τη μύτη της η Google

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Google συγκεντρώνει στοιχεία για την υγεία των Αμερικανών χωρίς τη συγκατάθεσή τους

Σε συνεργασία με εξειδικευμένη start up, φέρεται να έχει βάλει σε εφαρμογή σύστημα που συγκεντρώνει αποτελέσματα εξετάσεων, στοιχεία από τη νοσηλεία και ιατρικές διαγνώσεις,  ακόμη και ονόματα και ημερομηνίες γέννησης νοσούντων, χωρίς  να υπάρχει συγκατάθεση του ιατρικού προσωπικού ή των ίδιων.

Σύμφωνα με την έγκυρη εφημερίδα, έχουν συγκεντρωθεί ιατρικές πληροφορίες για εκατομμύρια ανθρώπων, στα ιδιωτικά αρχεία των οποίων απέκτησαν πρόσβαση περισσότεροι από 150 υπάλληλοι της Google.

Ειδικοί προστασίας δεδομένων της Google διατείνονται ότι η συλλογή είναι σύννομη και βασίζεται σε νομοθεσία του 1996, που επιτρέπει σε συνεργάτες ιατρικών ιδρυμάτων να συγκεντρώνουν δεδομένα και να τα μοιράζονται με άλλους συνεργάτες τους, χωρίς να ενημερώνονται οι ασθενείς.

Γενικότερη εκτίμηση είναι ότι η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να δημιουργήσει πιο εξελιγμένο λογισμικό και καλύτερα εκπαιδευμένη τεχνητή νοημοσύνη (machine learning).

Το πώς σκοπεύει κατόπιν να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία ο διαδικτυακός κολοσσός μένει να αποκαλυφθεί. Μπορεί να δημιουργήσει ηλεκτρονικές πλατφόρμες διαφόρων χρήσεων για νοσοκομεία και άλλους ιατρικούς φορείς ή να εξελίξει ακόμη περισσότερο το λογισμικό που παρέχει σε wearables και fitness gadgets.

Είσοδος και στην λιανική τραπεζική;

Η χρήση των πιστωτικών καρτών και οι καταθέσεις είναι μέχρι στιγμής οι πρακτικές στις οποίες εστιάζει η online τραπεζική.  Σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, η Google σχεδιάζει να εισέλθει και στον συγκεκριμένο κλάδο, προσφέροντας από το 2020 λογαριασμούς όψεως – όχι “δικούς της”, αλλά εξ ονόματος των πιστωτικών ιδρυμάτων με τα οποία θα συνεργαστεί, όπως για παράδειγμα με τη Citigroup.

Στόχος είναι να διευκολύνει τους πελάτες της να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους στο διαδίκτυο με ασφαλή και προηγμένο τρόπο. Παρόμοιο εγχείρημα έχουν ήδη δοκιμάσει Apple και Facebook, οι οποίες όμως ήρθαν αντιμέτωπες με τον δισταγμό των καταναλωτών να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα απευθείας στις τεχνολογικές εταιρείες.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *