Skip to content

Στρατηγικές & Στόχοι για το 2022

Να φτάσει  τον στόχο του 1 δισ. ευρώ παραγωγή είναι πλέον ο πήχης για τον όμιλο της NN. Να επεκταθεί σε όλους τους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων και να ενισχυθεί στην Υγεία ο στόχος της Interamerican.

του Νίκου Σακελλαρίου

Δείγματα από τη νέα εποχή της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα έδειξαν οι πρόσφατες εκδηλώσεις πωλήσεων της NN (μαζί με την Metlife) και της Interamerican.

Kατ’ αρχήν η εκδήλωση της NN ήταν μία εκδήλωση έντονης και εμφανούς αισιοδοξίας βασισμένη πάνω στην παραγωγή των 827 εκατ. ευρώ περίπου που η ενοποιημένη εταιρεία ανακοίνωσε για το 2021 και την ανεβάζει στην 1η θέση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με μερίδιο περίπου 20%.

Επίσης ήταν μία εκδήλωση καλωσορίσματος των ανθρώπων της Metlife στο καινούργιο τους “σπίτι”. Οι προοπτικές είναι μεν θετικές, αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να είναι οι πωλήσεις επαναλαμβανόμενες και αυξανόμενες ταυτόχρονα. Η NN ποντάρει στις αυξημένες πωλήσεις από το bancassurance με την τράπεζα Πειραιώς, ενώ το βάρος του δικτύου θα πέσει κυρίως στους ανθρώπους της Metlife. O στόχος του ομίλου είναι να φτάσει τα επόμενα χρόνια στο 1 δισ. ευρώ. Στόχος φιλόδοξος που χρειάζεται σύμπραξη όλων των καναλιών διανομής στη νέα εταιρεία που θα προκύψει από την απορρόφηση της Metlife. 

Θετικό είναι ότι τα στελέχη και των δύο ομίλων έχουν παρεμφερείς φιλοσοφίες χωρίς να έχουν τα ίδια target groups πελατών. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχουν προβλήματα επικάλυψης και συγκρούσεων. Το μόνο που ουσιαστικά επιθυμούν για να επιτευχθεί ο στόχος του 1 δισ. ευρώ είναι να γίνει θετικό το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα. Η οικονομική ανάπτυξη και η αύξηση του βιοτικού επιπέδου του μέσου Έλληνα θα φέρει κοντά πιο γρήγορα την επίτευξη του 1 δισ. ευρώ.

Στην εκδήλωση της Interamerican φάνηκε ότι βασικός στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι οι πωλήσεις υπόλοιπων κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων πέραν της δημοφιλούς αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, καθώς και η αύξηση παραγωγής στον κλάδο Υγείας. Η εταιρεία θεωρεί ότι προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Γενικών Ασφαλίσεων που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη των ασφαλισμένων στην  εποχή μας, ενώ και στον κλάδο Υγείας διαθέτει ποιοτικά και ευέλικτα προϊόντα, στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια περίθαλψη. Το διακύβευμα για την Interamerican είναι να αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις τον ανταγωνισμό των υπόλοιπων μεικτών ασφαλιστικών που θα είναι έντονος και να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της προσφέροντας ξεχωριστά προϊόντα.  Είναι σαφές ότι στην αστική ευθύνη αυτοκινήτου, η παρουσία της στο Direct δίνει χαμηλό κόστος πρόσκτησης παραγωγής, αλλά η αύξηση του κόστους αποζημίωσης (λόγω πληθωρισμού) θα πρέπει να αντισταθμιστεί από αύξηση παραγωγής και μείωσης του loss ratio. Στους υπόλοιπους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων και στην Υγεία, θα απαιτηθεί να ενεργοποιηθεί το ανθρώπινο δίκτυο σε ολόκληρη την Ελλάδα προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι.

Δύο δύσκολα χρόνια για όλες τις ασφαλιστικές

Γενικότερα, για όλες τις ασφαλιστικές το 2022 και πιθανότατα το 2023 θα είναι δύσκολα χρόνια λόγω της μεγάλης αύξησης του πληθωρισμού. Οι εταιρείες που θα καταφέρουν να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς τους και κυρίως να διατηρήσουν αλώβητη την κερδοφορία τους θα είναι οι εταιρείες που θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *