Skip to content

AIG: Πως ο παγκόσμιος ηγέτης μεριμνά για ασφαλισμένους και εργαζόμενους

Όσο η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται, τόσο οι ασφαλιστικές θα καρπώνονται τα οφέλη της με στόχο να περιορίσουν το κόστος των αποζημιώσεων που προκύπτουν από μη βεβαιωμένους κινδύνους, μεταξύ αυτών και ο κίνδυνος υγείας.

Της Έλενας Ερμείδου

Μία από τις ασφαλιστικές που ευθυγραμμίζεται με αυτούς τους στόχους είναι η AIG. H AIG υποστηρίζει την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και καταβάλλει συντονισμένες προσπάθειες για την διασφάλιση της ευημερίας των πελατών της, μεταξύ άλλων μέσω της εικονικής φροντίδας υγείας.

Συνδεόμενοι στην πλατφόρμα από smartphone, tablet ή υπολογιστή, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες περίθαλψης, συμπεριλαμβανομένων μη επειγόντων και γενικών ζητημάτων υγείας, δεύτερων ιατρικών γνωματεύσεων για περίπλοκες καταστάσεις καθώς και οδηγίες σε ό,τι αφορά την ψυχική τους υγεία.

Μαρτυρίες βήμα προς βήμα

Ας, δούμε τις μαρτυρίες βήμα προς βήμα του Επικεφαλής επιχειρήσεων Ατυχημάτων και Υγείας της AIG στην περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, Martin Jorgensen.

Στην 24χρονη καριέρα του στον ασφαλιστικό κλάδο, ο Martin Jorgensen έχει αναλάβει διάφορους ρόλους. Ως διεθνής μεσίτης ασφαλίσεων στη Δανία, ο Martin ανακαλεί μνήμες από τον εαυτό του να βοηθά άτομα και εταιρείες να διαχειριστούν τον κίνδυνο και να βρουν ασφαλιστικές λύσεις για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Οι σκέψεις του για τον άνθρωπο και το ενδιαφέρον του να καλύψει καίριες ανάγκες τον οδήγησαν στο να στραφεί στην αγορά ασφάλισης Ατυχημάτων και Υγείας (A&H).

«Η αγορά ασφάλισης Ατυχημάτων και Υγείας βρίσκεται ακριβώς επί της διασταύρωσης της αγοράς ασφάλισης Περιουσίας και Ατυχημάτων με την αγορά ασφάλισης Υγείας» μας λέει.

 Ο Martin σήμερα καθοδηγεί μία ομάδα που σχεδιάζει προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία έχουν το χαρακτηριστικό να προβλέπουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες περίθαλψης υγείας των πελατών του –είτε αυτά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν ανάγκες εξοπλισμού με επάρκεια καλύψεων σε περίπτωση ατυχήματος ή νόσου, είτε αυτά παρέχουν υπηρεσίες υγείας και ευζωίας για ταξίδια που πραγματοποιούν οι πελάτες τους.

Στήριξη σε ασφαλισμένους πελάτες της AIG με στόχο την πρόληψη, υγεία και ευζωία

Πρόσφατα, η AIG σε συνεργασία με την Teledoc Health, ηγέτιδα στην εικονική φροντίδα του ατόμου, έθεσε σε κυκλοφορία το Πρόγραμμα Εικονικής Ιατρικής Φροντίδας AIG (AIG Virtual Care Program).

Πρόκειται για μια ψηφιακή πλατφόρμα υγείας που διατίθεται σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες και είναι μεταφρασμένη σε εννέα γλώσσες. Το αναφερθέν πρόγραμμα διατίθεται ως πρόσθετη υπηρεσία σε ασφαλιστικά προϊόντα ατομικών και ομαδικών ατυχημάτων, καθώς και σε προϊόντα ασφάλισης επαγγελματικών ταξιδιών. Στόχος του είναι να δώσει στους ασφαλισμένους της, τη δυνατότητα να διαχειρίζονται προληπτικά την υγεία και την ευζωία τους, με μεγαλύτερη ευελιξία μέσω της διαδικτυακής τους πρόσβασης σε επαγγελματίες υγείας.

Ο Martin διαβεβαώνει πως αυτό είναι που θέλουν οι πελάτες, καθώς οι ανάγκες και οι προσδοκίες των ανθρώπων για υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης εξελίσσονται με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα της τεχνολογίας:

«Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες υγείας. Το πρόγραμμα αυτό τους παρέχει εύκολη πρόσβαση σε επαγγελματίες υγείας, παραμένοντας  στα σπίτια τους».

Συνδεόμενοι στην πλατφόρμα από smartphone, tablet ή υπολογιστή, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες περίθαλψης υγείας, συμπεριλαμβανομένων μη επειγόντων και γενικών ζητημάτων υγείας, δεύτερων ιατρικών γνωματεύσεων για περίπλοκες καταστάσεις καθώς και οδηγίες σε ό,τι αφορά την ψυχική τους υγεία.

Η εικονική πλατφόρμα παρέχει στους πελάτες την δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, χωρίς να χρειάζεται να διαχειριστούν ζητήματα που σχετίζονται με προσωπικά ραντεβού, ζητήματα περιορισμένης κινητικότητας,  ή ζητήματα που έχουν να κάνουν με την μεταφορά τους.  Αυτό, υποστηρίζει ο Martin μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να λάβουν  εμπρόθεσμα τις αναγκαίες υπηρεσίες περίθαλψης υγείας, ώστε να μπορούν να αποφασίσουν για τα επόμενα βήματα της προστασίας της υγείας τους.

«Εάν οι ασθενείς είναι εξοικειωμένοι με την κατάστασή την υγείας τους, αυτό μπορεί επίσης να έχει θετική επίδραση στους ανθρώπους γύρω τους», λέει ο Martin.

Μετά από μια διάγνωση το  πρόγραμμα AIG Virtual Care, επί παραδείγματι μπορεί να κατευνάσει το άγχος τόσο των πελατών όσο και των οικογενειών τους. Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν ιατρική επανεξέταση από ειδικούς και την γνώμη τους για τη διάγνωση και το θεραπευτική αγωγή για την αποκατάσταση της υγείας τους, και αυτό μπορεί να τους βοηθήσει να αισθάνονται πιο άνετα κατά την έναρξη της θεραπείας. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε έναν σύμβουλο ψυχικής υγείας για να ανταπεξέλθουν στο άγχος και τα συναισθήματα που μπορεί να γεννήσει μία ασθένεια.

 «Για μένα η ικανοποίηση προκύπτει από την ικανοποίηση που έχει ο πελάτης και από την εργασία που καταβάλλουμε ως ομάδα για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες», τονίζει ο Martin.

Η δέσμευση της AIG για υγεία και την ευζωία ξεκινά με την συνεργασία και την υποστήριξη των εργαζόμενων της

Με πολλούς τρόπους, η AIG έχει δεσμευτεί και υποστηρίζει την υγεία και την ευζωία των πελατών. Στα αποτελέσματα των πελατών της αντικατοπτρίζεται η δουλειά των συναδέλφων της ομάδας. Για αυτό και η AIG υποστηρίζει την υγεία και ευζωία και των εργαζόμενων που καταβάλλουν τις προσπάθειες για τους πελάτες της.

Μέσω παγκοσμίου προγράμματος παρέχει ρεπό για την ευζωία και την ψυχική υγεία των εργαζόμενων, δίνοντας τους έτσι το χρόνο και την ευκαιρία να απομακρυνθούν από το στρες, να χαλαρώσουν και να  επικεντρωθούν στην ψυχική και συναισθηματική τους υγεία.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *