Skip to content

AXA: Θέτει τον πήχυ ψηλά

“Η πράξη είναι το πειστικότερο επιχείρημα”. Το αξίωμα αυτό φαίνεται ότι έβαλε σε εφαρμογή η ΑΧΑ, στην εκδήλωση που πραγματοποίησε για το Ελεύθερο Δίκτυο Συνεργατών της το βράδυ της Δευτέρας 3 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο St George Lycabettus στο Κολωνάκι. Από την οποία εκδήλωση δεν έλειψαν οι αποκαλύψεις για κάποιες πραγματικά πρωτοποριακές υπηρεσίες.

Η ΑΧΑ αποφάσισε στην φετινή συνάντηση να αφήσει τους πελάτες της να μιλήσουν για λογαριασμό της, παρουσιάζοντας μερικές -μεγάλες και χαρακτηριστικές – περιπτώσεις αποζημίωσης: Πρώτα απ’ όλα την καταστροφή από πυρκαγιά της μονάδας παραγωγής εύκαμπτης συσκευασίας τροφίμων στην Κομοτηνή, Alfa Beta Roto (μεσιτικό γραφείο Ξηρογιαννόπουλος). Μέσω μαγνητοσκοπημένου βίντεο ο Πρόεδρος Χ. Αργυρόπουλος περιέγραψε με τα δικά του λόγια τα δραματικά γεγονότα αλλά και την αστραπιαία ανταπόκριση της ΑΧΑ να στείλει την

Ο Διευθυντής Λειτουργιών Λυκούργος Πέτροβας
Ο Διευθυντής Λειτουργιών Λυκούργος Πέτροβας

επόμενη μέρα πραγματογνώμονες και μέσα σε δύο εβδομάδες να εγκρίνει προκαταβολικά κονδύλι για την άμεση εξαγορά νέας μονάδας (κάλυψη περιουσίας και business interruption). Χάρη στο κονδύλι το εργοστάσιο μπόρεσε να συνεχίσει την παραγωγή του ενώ μέσα σε τέσσερις μήνες είχε συμφωνηθεί και το τελικό ποσό αποζημίωσης. (Η συγκεκριμένη είναι από τις μεγαλύτερες ζημιές που έχουν πληρωθεί ποτέ στην ασφαλιστική αγορά). Σε δύο μήνες από την ημέρα της καταστροφής, το εργοστάσιο είχε επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς και μάλιστα την επόμενη χρονιά εμφάνισε αυξημένο τζίρο.

Το δεύτερο παράδειγμα αφορούσε επίσης την Βόρεια Ελλάδα, το εργοστάσιο συσκευασίας Αλάτου “Γλάρος” στον Ξηροπόταμο της Δράμας, στο οποίο επίσης ξέσπασε πυρκαγιά τον περασμένο Απρίλιο και στο οποίο επίσης η πρώτη προκαταβολή δόθηκε μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο. Η συνολική αποζημίωση δόθηκε μέσα σε 39 μέρες, χρόνος ρεκόρ όπως χαρακτηριστικά είπε ο Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ και παρουσιαστής της βραδιάς Λυκούργος Πέτροβας. Γεγονός που επετεύχθη ακριβώς γιατί η εταιρεία συναισθάνθηκε την απόλυτη ανάγκη η επιχείρηση να προχωρήσει σε επισκευές και να επανέλθει στην παραγωγή το συντομότερο δυνατό. “Στην αρχή δεν ξέραμε τι να σκεφτούμε, απο που να ξεκινήσουμε, τι θα κάνουμε με προμηθευτές, με πελάτες, με τους εργαζόμενους που είχαν υποχρεώσεις…Όμως η ΑΧΑ μας βοήθησε την επόμενη μέρα να βάλουμε μπρος, να χτίσουμε το εργοστάσιο ξανά και λίγες εβδομάδες μετά η δουλειά ξαναβρήκε τη ροή της”, είπε ο Πρόεδρος του εργοστασίου Παναγιώτης Χοροζόγλου. “Όλοι γνωρίζουμε το όνομα της ΑΧΑ, γνωρίζουμε ότι είναι η πρώτη στον κόσμο. Εγώ μπορώ να πω ότι άξια έχει αυτόν τον τίτλο κα παρόλο που είναι μια πολύ μεγάλη πολυεθνική εταιρεία έχει ανθρώπινο χαρακτήρα και είναι δίπλα στους πελάτες της όταν αυτοί το χρειάζονται”, κατέληξε.

Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου
Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου

Ο κ. Πέτροβας απαρίθμησε και τα προνόμια που έχουν οι ασφαλισμένοι του κλάδου υγείας: 24/7 άμεση επαφή, την δυνατότητα δεύτερης γνωμάτευσης από νοσοκομεία σε Ελλάδα και εξωτερικό, απαλλαγή από οποιαδήποτε γραφειοκρατική διαδικασία, οικονομική κάλυψη συνοδού, κάλυψη θεραπείας αποκατάστασης σε ειδικά Κέντρα ή ακόμη και κατ’ οίκον με ανάλογη διαμόρφωση χώρου, όπως επίσης και ψυχολογική υποστήριξη.

Το highlight της βραδιάς ωστόσο ήρθε από τους κλάδους αυτοκινήτου και κατοικίας. Ξεκινώντας συγκεκριμένα, από την ανακοίνωση της υπηρεσίας online πραγματογνωμοσύνης:

Στην πράξη, η δυνατότητα εκτίμησης της ζημιάς σε πραγματικό χρόνο, χωρίς ραντεβού:  Με online σύνδεση μεταξύ συνεργείου και ασφαλισμένου, όπου ο τελευταίος δείχνει, μέσω υπολογιστή και βίντεο, που ακριβώς βρίσκεται η ζημιά στο αυτοκίνητο, την οποία ακολούθως ο πραγματογνώμον καταγράφει και αξιολογεί – στην εκδήλωση παρουσιάστηκε σχετικό demo το οποίο καταχειροκροτήθηκε. Με τη μέθοδο αυτή ο πελάτης είναι παρών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, γεγονός που ενισχύει την εμπιστοσύνη του, ενώ το μεγάλο όφελος είναι βεβαίως η εξοικονόμηση χρόνου: κανονικά η πραγματογνωμοσύνη γίνεται σε διάστημα πέντε ημερών ενώ εξ’ αποστάσεως μπορεί να γίνει και την ίδια μέρα. Η “εξ’ αποστάσεως εκτίμηση”, αποκάλυψε ο κ. Πέτροβας μπορεί να ξεκίνησε από το αυτοκίνητο, αλλά στόχος της εταιρείας είναι να χρησιμοποιηθεί και σε άλλους κλάδους…

Η συγκεκριμένη δεν ήταν όμως η μόνη πρωτοποριακή υπηρεσία που ανακοίνωσε ο Διευθυντής Λειτουργιών.

Στην ασφάλιση κατοικίας, και με βάση την εμπειρία και το μοντέλο που ακολούθησε στις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2016, η ΑΧΑ αποφάσισε την καταβολή προκαταβολών για τα πρώτα έξοδα σε περίπτωση αποζημίωσης. Ανακοίνωσε επίσης, ότι θα προσφέρει συνεργείο επισκευής για άμεση αποκατάσταση των ζημιών, αναθέτοντας το έργο σε επιλεγμένη εξωτερική τεχνική εταιρεία και παρακολουθώντας η ίδια την πορεία των εργασιών, για τις οποίες κατόπιν θα παρέχει διετή εγγύηση. Η ΑΧΑ θα καταβάλει άμεσα το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα.

Εξαιρετικά σημαντική παροχή αν αναλογιστεί κανείς την κατά γενική ομολογία σχεδόν τραυματική εμπειρία των οικιακών επισκευών και ανακαινίσεων – πόσο μάλλον σε περίπτωση ατυχήματος ή φυσικής καταστροφής.

“Στην ΑΧΑ πιστεύουμε ότι η πραγματική εμπειρία του πελάτη ξεκινά από την αποζημίωση”, είπε κατά τον χαιρετισμό του ο Διευθύνων Σύμβουλος Ερρίκος Μοάτσος (κεντρική φωτό) και φαίνεται ότι με τις παραπάνω κινήσεις, η εταιρεία κάνει αυτή την πεποίθηση πραγματικότητα, θέτοντας το πήχυ ένα σκαλί ψηλότερα για όλη την αγορά.

Τους Συνεργάτες καλωσόρισε  στην αίθουσα ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής Νίκος Σακελλαρίου, ενώ η βραδιά ολοκληρώθηκε με cocktail στην μοναδική βεράντα του ξενοδοχείου.

Χ.Μ.

%ce%b4%cf%84_%ce%b1%cf%87%ce%b1_%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7_%ce%bc%ce%b5%cf%83%ce%b9%cf%84%cf%89%ce%bd_%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%bf%cf%81%cf%89%ce%bd_concept

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *