Skip to content

Eurolife: Στο Αυτοκίνητο σημαντικές αλλαγές & στην Υγεία καινοτόμες παροχές

Όλα τα φετινά νέα της εταιρείας (νέα προϊόντα, νέα τιμολόγια, ψηφιακές εφαρμογές και νέες στρατηγικές) παρουσίασαν στο πρόσφατο ετήσιο Συνέδριο  ( 25/6/18, Μουσείο Βορρέ) ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης και ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων, Ομαδικών και Αffinity.

Σημαντικές βελτιώσεις στο Αυτοκίνητο

Ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης

Στο αυτοκίνητο η εταιρεία ακολουθεί «λελογισμένο ρίσκο» (calculated risk) αποφεύγοντας τη λογική του ανταγωνισμού που κάποιες φορές δίνει ασφάλιστρο τεχνικά μη επαρκές. Η ανάπτυξη του κλάδου ωστόσο φυσικά και είναι στο πρόγραμμα – για το σκοπό αυτό ακολουθείται ένα σύστημα παραμετροποίησης χαρτοφυλακίου, το οποίο δημιουργεί στατιστικά στοιχεία με βάση την οδηγική συμπεριφορά, την κατάσταση των δρόμων, τα κυβικά των αυτοκινήτων και επιτρέπει έτσι στοχευμένες παρεμβάσεις στα τιμολόγια – για παράδειγμα δείχνει ότι σε ηλικίες άνω των 55 μειώνεται η συχνότητα των ατυχημάτων, άρα μπορεί να δοθεί μείωση ασφαλίστρου.
Μείωση ασφαλίστρου κατά 24% και επέκταση κάλυψης και σε οχήματα παλαιότητα έως δέκα ετών δίνεται και στην μικτή ασφάλιση, εκεί όπου η Eurolife ήταν λίγο ακριβή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Προβλέπεται επίσης η τιμολόγηση ανά νομό και σημαντική μείωση του ασφαλίστρου σε περιοχές όπου καινούργιοι αυτοκινητόδρομοι έχουν μειώσει τα ατυχήματα, όπως στην Δυτική Ελλάδα, στην Ανατολική Πελοπόννησο και στην Κεντρική Ελλάδα. . Τα ετήσια συμβόλαια επιβραβεύονται με έκπτωση 10% ενώ αύξηση 15% θα δοθεί στα τριμηνιαία συμβόλαια γιατί έχει διαπιστωθεί ότι αυξάνουν το διαχειριστικό κόστος.

Νέα Προϊόντα

Ο κ. Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων Affinity & Ομαδικών

Στις βασικές ασφαλίσεις, αυτές δηλαδή που συνδυάζουν αποταμίευση και θάνατο, η Eurolife προσφέρει μεγάλη γκάμα προγραμμάτων:
Πρόσκαιρη Ζωής σταθερού κεφαλαίου/αυξανόμενου ασφαλίστρου ή μειωμένου κεφαλαίου/σταθερού ασφαλίστρου, Μικτή Ζωής, Ισόβια, Εφάπαξ, Συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και Αποταμιευτικό για παιδιά.
Στο συνέδριο ανακοινώθηκε καινοτόμο πρόγραμμα (μόνο άλλη μια εταιρεία το παρέχει αυτή τη στιγμή) παροχής μηνιαίου εισοδήματος σε απώλεια ζωής ή ΜΟΑ. Ενδεικτική τιμή ετήσιου ασφαλίστρου κάτι λιγότερο από 300 ευρώ για μηνιαίο εισόδημα 500 ευρώ για είκοσι χρόνια συμβόλαιο.

Στην Υγεία λανσάρεται πρόγραμμα συμπληρωματικών παροχών είτε σε παλιούς είτε σε καινούργιους πελάτες. To “Hospital Care” όπως ονομάζεται, δίνει βελτίωση των απαλλαγών (η απαλλαγή μετατρέπεται σε ετήσια) και καλύτερη κάλυψη στα επείγοντα περιστατικά – μεταξύ άλλων 500 ευρώ ανά έκτακτο περιστατικό, κάλυψη σε εξωτερικά ιατρεία και δημόσιων νοσοκομείων, καθώς και μείωση της απαλλαγής της ημερήσιας νοσηλείας. Κόστος: 50-55 ευρώ για παιδιά και 100-130 ευρώ για μεγάλους.

Ομαδικά Συνταξιοδοτικά

Εδώ και λίγα χρόνια η Eurolife δραστηριοποιείται πετυχημένα στα ομαδικά συνταξιοδοτικά, στα οποία έκανε δυναμική εκκίνηση κερδίζοντας άμεσα μεγάλα συμβόλαια από μεγάλους πελάτες. Ο κλάδος είναι ιδιαίτερα επικερδής για όλη την αγορά, όπου με κίνητρο την φοροαπαλλαγή σε εταιρείες και ασφαλισμένους, αποφέρει συνολικά 270 εκ. ευρώ ετήσια ασφάλιστρα. Η απόδοση που δίνει η Eurolife στα ομαδικά συνταξιοδοτικά είναι μεγαλύτερη του μ.ο. της αγοράς – φτάνει το 5% σε ορίζοντα πενταετίας. Είναι άλλωστε ο δεύτερος μεγαλύτερος διαχειριστής κεφαλαίων με 2,5 εκατ. ευρώ υπο διαχείριση, με 464 εκ ευρώ καθαρή θέση και 150% φερεγγυότητα.

Έρευνα Ικανοποίησης Συνεργατών
Έξι στους Δέκα συνεργάτες βαθμολογούν τα προγράμματα υγείας και αποταμίευσης με 5 στα 5, δηλαδή ως «εξαιρετικά». Δυνατά χαρτιά της εταιρείας είναι για αυτούς η αξιοπιστία της Εurolife και το αίσθημα εμπιστοσύνης που τους δημιουργεί, το γεγονός ότι αποζημιώνει άμεσα και το οτι συνάπτει συμβόλαια με συγκεκριμένους και σαφείς όρους.
Αυτό που συστήνουν στην εταιρεία είναι ταχύτερη λήψη αποφάσεων και πιο καινοτόμα, με μεγαλύτερη γκάμα, προϊόντα.

Eurolife Digital

Ψηφιακός μετασχηματισμός, στην υπηρεσία όμως των πελατών και των συνεργατών, μέσω της βελτίωσης προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτή είναι η φιλοσοφία πίσω από τα digital προγράμματα της εταιρείας για τα οποία έχει ήδη δρομολογήσει επενδύσεις ύψους 2 εκ ευρώ.

Μόλις τον Φεβρουάριο βγήκε στον αέρα η online πλατφόρμα τιμολόγησης και έκδοσης συμβολαίων υγείας. Με τη νέα πλατφόρμα η όλη διαδικασία δεν παίρνει πάνω από 20 λεπτά, όταν στο παρελθόν, η χειρόγραφη επεξεργασία διαρκούσε ακόμη και 20 ολόκληρες μέρες.  Εκτός από την συρρίκνωση του χρόνου διεκπεραίωσης, η πλατφόρμα είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε όλα όσα χρειάζεται ο συνεργάτης να τα έχει μπροστά του σε μια μόνο οθόνη χωρίς να μπερδεύτεται από ατελείωτα μπρος πίσω, ψάχνοντας να βρει απαραίτητες πληροφορίες. Στόχος είναι να ζητούνται όσο λιγότερα στοιχεία γίνεται από τον πελάτη – για παράδειγμα ΑΦΜ και ΤΚ συμπληρώνονται αυτόματα. Το τεχνικό τμήμα προσφέρει 24ωρη τεχνική εξυπηρέτηση και παρακολούθηση, και διάφορα άλλα εργαλεία υποστήριξης της εργασίας του διαμεσολαβητή, όπως συγκριτικούς πίνακες καλύψεων και τιμών. Στο συνέδριο παρουσιάστηκε και η αντίστοιχη πλατφόρμα για τον κλάδο αυτοκινήτου ενώ τον Οκτώβριο θα είναι έτοιμη η πλατφόρμα του κλάδου ζωής.

Η Εurolife Partners είναι η ναυαρχίδα του ψηφιακού μετασχηματισμου της εταιρείας, που στόχο έχει την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών, την αυτόματη ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων και την λήψη αποφάσεων. Στο πλαίσιο αυτό το digital factory της Εurolife, με επικεφαλής τους Δημήτρη Αβραμίδη και Σωτήρη Νικολάρα, αναπτύσσει παράλληλα την Αffinity platform, δηλαδή την πλατφόρμα για την αξιοποίηση ομοειδών πελατειακών ομάδων (affinity groups).  Για παράδειγμα, προσφορά ασφάλισης με βάση το ΤΚ της περιοχής και τα κυβικά του αυτοκινήτου του οδηγού.  Ακόμη και στον “πολυπλοκότερο” κλάδο υγείας, ο υποψήφιος ασφαλισμένος μπορεί συμπληρώνοντας το έτος ηλικίας του να δει αναλυτικά, τρία διαφορερικά πακέτα ασφάλισης. Αν επιλέξει κάποιο απο αυτά, τότε τα στοιχεία του επικοινωνούνται αυτόματα στον Διαμεσολαβητή ο οποίος αναλαμβάνει τη συνέχεια της επικοινωνίας.

Στα πλαίσια διευκόλυνσης του Συνεργάτη ανακοινώθηκε ακόμη η διεύρυνση του τηλεφωνικού ωραρίου εξυπηρέτησης έως αργά το απόγευμα τις καθημερινές και τα Σάββατα, η ηλεκτρονική αποστολή των ληξιάριων. Πρόσβαση σε όλο το εκπαιδευτικό υλικό και σε όλα πληροφοριακά έγγραφα της εταιρείας θα έχουν με ένα κλικ οι Συνεργάτες μέσω της νέας πλατφόρμας e-learning που σύντομα θα είναι στη διάθεσή τους.

Περπατήστε & Κερδίστε!

Ή αλλιώς, “Walk to Win app.”: Πρωτότυπη ιδέα που εφαρμόζεται πιλοτικά με 15 Συνεργάτες εδώ και περίπου μια εβδομάδα. Συνδέει την άθληση με την περίθαλψη και την τεχνολογία με πολύ απλό τρόπο: Ο ασφαλισμένος κατεβάζει την εφαρμογή, και στοχεύει σε έναν απόλυτα εφικτό μηνιαίο στόχο βημάτων για 10 μήνες το χρόνο – αν πιάσει το νούμερο έχει πολύ σημαντική επιστροφή στα ασφάλιστρά του και επιπλέον προνόμια στο νοσοκομειακό του πρόγραμμα!

XM

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *