Skip to content

myZen, η νέα online ασφάλιση της Groupama

Όπως πρώτο έγραψε το Underwriter, η Groupama λανσάρει την νέα online πλατφόρμα για ασφάλιση αυτοκινήτου και δίκυκλων, που στόχο έχει να πάρει μερίδιο από το online μόνο κομμάτι, και διατίθεται ακριβώς με το ίδιο τιμολόγιο, σε όλα τα κανάλια.

Η νέα online υπηρεσία της Groupama ονομάζεται myZen.gr (https://myzen.gr/) και υπόσχεται ότι 5 κλικ αρκούν για την ασφάλιση του αυτοκινήτου. Παρέχει ευελιξία, καθώς ο ασφαλισμένος μπορεί όποτε θέλει να αλλάξει πρόγραμμα και παροχή φροντίδας 24/7.

Το myZen προσφέρει τρία προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου. Το Cool που περιλαμβάνει τις βασικές καλύψεις, το Chill που περιλαμβάνει και την ασφάλιση κλοπής και τέλος το Relax που περιλαμβάνει τα βασικά αλλά και όσα καλύπτει μια ολοκληρωμένη ασφάλιση, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας ανεξαρτήτως του ποιος φέρει την ευθύνη.

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου γίνεται είτε ηλεκτρονικά, με την καταχώρηση των στοιχείων του οχήματος, της διάρκειας της ασφάλισης και της επιλογής συγκεκριμένου προγράμματος, είτε τηλεφωνικά στο 2103295222.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς της ασφάλισης ο πελάτης λαμβάνει ένα email με το ασφαλιστήριο του οχήματός του, την αίτηση ασφάλισης, την πράσινη κάρτα καθώς και όλα τα απαραίτητα έγγραφα ασφάλισης (π.χ. Γενικοί και Ειδικοί Όροι Ασφάλισης). Η απόδειξη πληρωμής ασφαλίστρων είναι διαθέσιμη στο χώρο πελατών myAccount. Η ασφαλιστικη κάλυψη του οχήματος ξεκινάει από την ημερομηνία και ώρα έναρξης που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.

Οι τρόποι πληρωμής της υπηρεσίας είναι τρεις:

-μέσω του link που θα βρει ο πελάτης στο email και στο sms που λαμβάνει με κάθε ανανέωση του συμβολαίου

-online πληρωμή μέσω του site

-online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας myAccount

Στον χώρο των πελατών myAccount ο ασφαλισμένος μπορεί:

-να δει την εικόνα των συμβολαίων του (καλύψεις και παροχές)

-να προσθέσει ή να αφαιρέσει καλύψεις

-να ενημερώσει τα προσωπικά του στοιχεία

-να εκτυπώσει το ασφαλιστήριο και άλλα χρήσιμα έγγραφα

-να εξοφλήσει ηλεκτρονικά τα ασφάλιστρα

-να επικοινωνήσει με την εταιρεία για θέματα που αφορούν το συμβόλαιό του

Η δήλωση ζημιάς ή βλάβης του οχήματος γίνεται με ένα τηλεφώνημα ή με ένα κλικ από smartphone ή υπολογιστή.

Η επικοινωνιακή καμπάνια της online ασφάλισης myZen της Groupama Ασφαλιστικής θα πραγματοποιηθεί σε τηλεοπτικό και ψηφιακό περιβάλλον με τρεις σπονδυλωτές διαφημιστικές ταινίες και μηνύματα. Το “myZen” brand βασίστηκε στην παραδοχή ότι “όταν νιώθεις εξασφαλισμένος, νιώθεις ελεύθερος”.

8 Comments

  1. Avatar

    Χωρις να ανταγωνιζεται το δικτυο της , το οποιο την στήριξε για 2 δεκαετιες ,
    θα ηταν εαν τα ασφαλιστρα ηταν τα ιδια και οχι φθηνοτερα .

  2. Avatar

    Πρωταπριλιάτικο αστείο ότι δεν ανταγωνίζονται τους διαμεσολαβητές! Τρίζει η καρέκλα μας συνάδελφοι. Σιγά σιγά όλες οι ασφαλιστικές εκεί θα πάνε. Πόσες ασφαλιστικές θυμάμαι που μας λέγανε ότι εμείς στηριζόμαστε μόνο σε εσάς και δεν θα μπούμε σε εναλλακτικά δίκτυα. Έκατσα και τις είδα μια μια και αυτή την στιγμή μόνο 4 ασφαλιστικές(εκτός ΕΠΥ) χρησιμοποιούν αποκλειστικά ως κανάλι διανομής ασφαλιστικούς πράκτορες. Όλες οι άλλες έχουν direct, μέσα από πλατφόρμες ή τράπεζες πώληση ασφαλιστικών προϊόντων…

  3. Avatar

    Ρεζίλια από τα λίγα!
    Ντροπή σας που δεν σέβεστε τους ανθρώπους που σας έφτιαξαν!

  4. Avatar

    έτσι είναι συνάδελφε , σωστά τα περιγράφεις , αλλά ποιος θα σε ακούσει δεν ξέρω !
    εδώ έφτιαξαν ολόκληρη νομοθεσία για την προάσπιση δήθεν του καταναλωτή από αθέμιτες πρακτικές και από αντιεπαγγελματική πληροφόρηση , όπως και για το θέμα των προσωπικών δεδομένων !
    και είπαμε και εμείς , θυμάμαι γεμάτα θέατρα και ξενοδοχεία με κόσμο , τώρα πιά μπήκαν όλα σε μία σειρά και ο κάθε κατεργάρης θα κάτσει στον πάγκο του !
    και τι έγινε ; ποιο΄ς τα τηρεί όλα αυτά ;
    έχει γίνει βραχνάς για όλους εμάς ( τους μικρούς ) να τηρούμε πρωτόκολλα και διαδικασίες , για την προστασία του καταναλωτή ! την ενημέρωση του πελάτη κλπ κλπ … και έρχεται ο άλλος και σου λέει online , όλα online ! και πες μου εσύ τι κατάλαβε ότι αγόρασε ο πελάτης από τον on line ! μιλάει κιόλας το on line ; εξηγεί απορίες , σηκώνει το τηλέφωνο την νύχτα ;
    τι ακριβώς κάνει και δεν το παίρνω χαμπάρι ;
    ανακατεύουν την πίττα και δεν νοιάζονται να την μεγαλώσουν ! εκεί είναι το ζουμί , να μεγαλώσει η πίττα , όχι να φάνε από μένα και σένα το κομμα΄τι που μας αναλογεί !

  5. Avatar

    Τρίζουν τα κόκκαλα του Βογιατζάκη!
    Θα γυρίσει μπούμερανγκ
    Λίγα τα ψωμιά σας

    • Avatar

      Καλησπέρα σας.
      Ήταν αναμενόμενο.
      Όταν μια εταιρεία έχει 42 (σαρανταδυο) διαφορετικά τιμολόγια, τι άλλο να περιμένουμε.
      Κάθε πρακτορείο κ άλλο τιμολογιο.
      Πρόεδρε του ΕΕΑ σε ρωτώ ευθέως, μήπως κ εσύ έχεις άλλο τιμολογιο πέραν του κανονικου στην groupama; αγώνα που κάνεις κ συ; Ε;
      Μην ψάχνουμε αθεμητους ανταγωνισμούς σε τραπεζικά ιδρύματα, αλλά να κοιτάμε την καμπούρα μας.

  6. Avatar

    Εκτός της απαράδεκτης κίνησης , είστε και εσείς απαράδεκτοι που αναφέρετε ψευδείς ειδήσεις, ότι είναι ίδια η τιμολογιακή πολιτική. Τέρμα η νέα παραγωγή και στη συγκεκριμένη εταιρεία. Μαύρο κανονικά.

  7. Avatar

    Καλησπέρα σε όλους σας.
    Στις 25 Μαρτίου έκλεισα σαράντα χρόνια στον χώρο. Είδα ,άκουσα πολλά και ασχολήθηκα με τα κοινά του χώρου. Ένοιωσα και νοιώθω την αγωνία διαβάζοντας τις σημειώσεις κάθε συναδέλφου. Δυστυχώς οι τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο μας θα έχουν “παρενέργειες ” σε όλους μας . Όλες οι εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν κάθε ” πόρτα πωλήσεων”. Σε μικρό χρονικό ορίζοντα το ποσοστό των “απ’ ευθείας ” πωλήσεων μέσω διαδικτύου θα είναι μεγαλύτερο των τραπεζών. Αυτό θα δημιουργήσει σοβαρή μείωση από την παραγωγή κάθε συναδέλφου. Καθημερινά βλέπουμε να μπαίνει στο ανάλογο παιχνίδι κάθε μια ασφαλιστική εταιρεία. Το αποτέλεσμα εντός της επόμενης πενταετίας θα αναπτύξει τα “μεγάλα μαγαζιά ” που θα λειτουργούν ως δορυφόροι των εταιρειών. Ταυτόχρονα στον χώρο μας δεν μπαίνει “νέο αίμα και το κενό αυτό θα βρεθεί έτοιμο στην διάθεση των μεγάλων μαγαζιών ” . Χρειάζεται αλλαγή πορείας σε όλους μας και προσοχή στις κινήσεις μας. Να μην ξεχνάμε ότι μικραίνουν σε αριθμό και οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι επιλογές μας θα συρρικνώνονται στην τοποθέτηση κινδύνου. Προβλέπεται δύσκολη η λύση της εξίσωσης προς το παρών για την διαμεσολάβηση και δεν βλέπω να υπάρχει συνεννόηση από τα συλλογικά μας όργανα. Προσωπική άποψη στα όσα αναφέρομαι . Με εκτίμηση για την φιλοξενία .


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *