Η ασφαλιστική εταιρεία που ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις

29 Ιανουαρίου 2015

Οι περισσότερες διαφημίσεις περνούν απαρατήρητες από το ευρύ κοινό.

Ορισμένες μόνο καταφέρνουν να τραβήξουν την προσοχή του ακροατηρίου για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Αυτές οι διαφημίσεις θεωρούνται πετυχημένες.

Στην περίπτωση της Thai Life Insurance συμβαίνει κάτι διαφορετικό. Το κοινό ανυπομονεί να δει κάθε νέα διαφήμιση που δημιουργεί η εταιρεία. Διαφημίσεις που συνήθως διαρκούν περισσότερα από 3.5 λεπτά, χρόνος τεράστιος, αν αναλογιστούμε ότι τα περισσότερα σποτ που παίζουν στην τηλεόραση διαρκούν 30 με 45 δευτερόλεπτα.

Η ασφαλιστική εταιρεία παράγει μικρές, ανθρώπινες ιστορίες με τις οποίες όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε, και έτσι έχει καταφέρει να κερδίσει παγκόσμια δημοσιότητα και θαυμασμό. Έχει κατακτήσει με την αξία της την εκτίμηση του κοινού, κάτι που αποτελεί ίσως το ανώτερο επίτευγμα στο marketing.

Τα σποτ της Thai Life Insurance πραγματεύονται την αγάπη, την τιμιότητα, την αλληλεγγύη, δηλαδή πανανθρώπινες αξίες.  Όχι το μέγεθος της εταιρείας και τα οικονομικά της.

Για να αντιληφθούμε το πόσο σημαντικό είναι αυτό, αρκεί να αναρωτηθούμε πόσες φορές έχει χαθεί ένας πελάτης από έλλειψη εμπιστοσύνης.

Και όπως έχουμε ξαναπεί, οι διαφημίσεις αυτές δεν απευθύνονται μόνο σε εταιρείες που πουλούν direct. Αντιθέτως, είναι το καλύτερο εφόδιο που μπορεί να δώσει μια εταιρεία στους συνεργάτες της.

Ίσως η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ένας καλός οδηγός για την επικείμενη προσπάθεια εξωστρέφειας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

 

 

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Μία απάντηση στο Η ασφαλιστική εταιρεία που ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις

  1. Ο/Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΤΣΗ λέει:

    …………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ένωση και (νέα) Εξουσία: μια σχέση υπό διαμόρφωση

Ένα κομμάτι "και για τη χώρα", έκοψε  από την πρωτοχρονιάτικη πίττα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ο Πρόεδρος της (και...

Close