PAOK Insurance: Το είδαμε και αυτό!

9 Οκτωβρίου 2020

Ένας καινούριος “παίκτης” - με αν μη τι άλλο εν δυνάμει μεγάλο φανατικό κοινό - φαίνεται να μπαίνει δυναμικά στο χώρο των ασφαλίσεων και συγκεκριμένα στον κλάδο Αυτοκινήτου, διεκδικώντας μερίδιο από την πίτα και υποσχόμενος πακέτο ασφάλισης μέσα από τρία απλά βήματα.

Πρόκειται για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους της να ασφαλίσουν το όχημά τους μέσω της PAOK Insurance με τη “σφραγίδα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ΠΑΕ, η οποία δεσμεύεται να είναι πραγματικά δίπλα τους την ώρα της ανάγκης είτε μέσω Internet είτε μέσω τηλεφώνου και μια αξιόπιστη επιλογή, βασισμένη “επάνω σε μεγάλους ασφαλιστικούς οργανισμούς που σου δίνουν την ασφάλεια που χρειάζεσαι”.

Ο υποψήφιος καταναλωτής δεν έχει παρά να καταχωρήσει τα βασικά στοιχεία οχήματος και οδηγού, ώστε να γίνει τιμολόγηση και να πάρει την προσφορά, να διαλέξει στη συνέχεια ποιο πακέτο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του και στη συνέχεια να πληρώσει μέσω κάρτας.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

4 απαντήσεις στο PAOK Insurance: Το είδαμε και αυτό!

  1. Ο/Η ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ λέει:

    Έλεος..!! Aυτό το πράγμα που πάει να εξευτελιστεί πλέον δεν υπάρχει κάποιος επίσημος φορέας να το σταματήσει;!! Μην τρελαθούμε

    • Ο/Η DIMITRIOS H λέει:

      Αυτό είναι το μέλλον δυστυχώς του αυτοκινήτου, όπως η πλατφόρμα της Cosmote είναι και η πλατφόρμα του ΠΑΟΚ και κάθε ΠΑΟΚ που θα εμφανιστούν στη συνέχεια ανάμεσά μας.

  2. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Πρέπει να κάνει παρέμβαση άμεσα ο σύλλογός μας διότι αν επιτραπεί αυτό το αίσχος μεθαύριο θα βγάλει ο Ολυμπιακός η ΑΕΚ κ.ο.κ. Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει. Είπαμε να το καθαρίσουμε το επάγγελμα και κάνουμε δυο βήματα εμπρός και τρία πίσω. Ήδη οι πελάτες σε πολλά συμπεριφέρονται ως πρόβατα. Ας μην ανοίξει λοιπόν ο ασκός του Αιόλου γιατί δεν θα αρέσει σε κανέναν. Καπηλεύονται το όνομα ενός συλλόγου ποδοσφαιρικής ΠΑΕ για να προσηλυτίσουν πελάτες. Απλά γελοιότητες…

  3. Ο/Η Παναγιώτης λέει:

    Γιατί σας κάνει εντύπωση η χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας με οποιοδήποτε όνομα και ταυτότητα κι αν έχει, αν η μόνη προστιθέμενη αξία της είναι η πρόσβαση σε κάποιο -οποιοδήποτε- κοινό καταναλωτών; Έτσι κι αλλιώς, στον προϊοντικά τυποποιημένο χώρο της ασφάλισης αυτοκινήτου, και ο επαγγελματίας ασφαλιστικός πράκτορας, απλός διανομέας είναι κάποιου τυποποιημένου προϊόντος κάποιας ασφαλιστικής εταιρίας είναι.. Ποιά άλλη προστιθέμενη αξία έχει εκτός από την πρόσβαση στην «εμπιστοσύνη» του Ασφαλισμένου;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Συμβουλευτική γραμμή στήριξης της Groupama Ασφαλιστικής για τον καρκίνο του μαστού

Ο Οκτώβριος έχει ορισθεί παγκοσμίως ως ο μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Σε αυτό το πλαίσιο,...

Close