Skip to content

Ήρθε η νέα εποχή για τις ασφαλιστικές: Συνομιλία τεχνητής νοημοσύνης με πελάτες για την Zurich Insurance Group

Σε συμφωνία για την εξαγορά της εταιρείας AlphaChat από την Εσθονία κατέληξε η Zurich Insurance Group.

Του Χρήστου Γαβαλά

Πρόκειται για εταιρεία η οποία παρέχει την τεχνολογική δυνατότητα για συνομιλία τεχνητής νοημοσύνης (AI), με σκοπό την αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών.

Οι οικονομικές λεπτομέρειες της συναλλαγής δεν έγιναν γνωστές.

Το AlphaChat είναι μια από τις πιο προηγμένες start-ups στον τομέα της συνομιλίας AI, αποτελούμενη από ομάδα ειδικών μηχανικής μάθησης, ανέφερε η Zurich Insurance Group σε ανακοίνωσή της.

Ιδρύθηκε το 2017 και έχει δημιουργήσει ένα προϊόν αυτοματισμού ανταλλαγής μηνυμάτων ικανό να κατανοεί τη φυσική γλώσσα, να επαληθεύει τους χρήστες, να παρέχει εξατομικευμένες απαντήσεις και να εκτελεί συναλλαγές, κάνοντας την επικοινωνία με τους πελάτες απρόσκοπτη.

Η εξαγορά του AlphaChat θα ενισχύσει σημαντικά τις δυνατότητες συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης της Zurich Insurance Group και θα βοηθήσει τον όμιλο να δημιουργήσει μια συνεπή και αποτελεσματική προσέγγιση για την ανάπτυξη «ευφυών εικονικών βοηθών» σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς σκοπούς, πρόσθεσε η Zurich Insurance Group.

Η τεχνολογία διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της στρατηγικής της εταιρείας που εστιάζει στον πελάτη, διαφοροποιώντας τα προσφερόμενα, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη και εξορθολογίζοντας τις αλληλεπιδράσεις, ανέφερε η ZIG, σημειώνοντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας είναι καθοριστική για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης από τους πελάτες για εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες που είναι διαθέσιμα όλο το εικοσιτετράωρο.

«Έχουμε περάσει δεκαετίες για να μάθουμε πώς να επικοινωνούμε με υπολογιστές μέσω διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού. Τώρα είναι καιρός οι υπολογιστές να μάθουν πώς να έχουν μια προσωπική συνομιλία με όλους μας», δήλωσε ο Έρικσον Τσαν, επικεφαλής πληροφοριών και ψηφιακών υπηρεσιών του ομίλου ZIG.

«Η επεξεργασία φυσικής γλώσσας είναι το κλειδί για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, συμπληρώνοντας την ανθρώπινη αλληλεπίδραση με τον πιο φυσικό τρόπο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το AlphaChat εντάσσεται στη Zurich Insurance Group για να μας βοηθήσει να προωθήσουμε περαιτέρω τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό», πρόσθεσε ο Τσαν.

Από τη μεριά του, ο  Ίντρεκ Βαϊνού, διευθύνων σύμβουλος της AlphaChat, σχολίασε: «Η επικοινωνία με τους πελάτες μετακινείται ολοένα και περισσότερο στα ψηφιακά κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων. Είμαστε ενθουσιασμένοι που εντασσόμαστε στο ταξίδι της Zurich Insurance Group προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Επενδύοντας πάνω στην άκρως ποιοτική ομάδα μας και στη δύναμη του προϊόντος μας, η ZIG εγκαινιάζει ένα Ευφυές Κέντρο Αριστείας Αυτοματισμού στην Εσθονία, όπου εστιάζουμε στη δημιουργία λύσεων αυτοματοποίησης μηνυμάτων με τεχνητή νοημοσύνη για πελάτες της ZIG παγκοσμίως».

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *