Skip to content

ΠΣΣΑΣ: Ανανεώνεται και προσφέρει νέες παροχές στα μέλη

Για τα καλά και τα κακά της.. “διαμεσολάβησης εξ αποστάσεως”, για τις πιέσεις που δέχεται το bancassurance, αλλά και την γενική ανανέωση που ετοιμάζει στο Σύνδεσμο (αλλαγή καταστατικού, νέο σάιτ, νέες υπηρεσίες στα μέλη, επιτροπές με στόχο την προσέλκυση μελών αλλά και μεγάλο διαδικτυακό συνέδριο της Gama International), μίλησε στο Underwriter.gr ο Γιάννης Τοζακίδης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΣΑΣ)

Συνέντευξη στον Χρήστο Γαβαλά 

Πάρα πολύ καλό βαθμό παίρνει η ασφαλιστική διαμεσολάβηση στο «μάθημα» της εξυπηρέτησης των πελατών στη διάρκεια του κορωνοϊού, παρά τις τεχνολογικές προκλήσεις, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων, Γιάννη Τοζακίδη.

Ο Γιάννης Τοζακίδης, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΣΑΣ)

Μιλώντας στο underwriter.gr, ο κ. Τοζακίδης σχολίασε ότι οι εξελίξεις «έφεραν την τεχνολογία τουλάχιστον πέντε – δέκα χρόνια πιο μπροστά απ’ ότι θα γινόταν σταδιακά».

«Ωστόσο η ασφαλιστική διαμεσολάβηση ανταποκρίθηκε άριστα στο θέμα της εξυπηρέτησης των πελατών, όπως και των πωλήσεων, πάντα τηρουμένων των αναλογιών, διότι γρήγορα αφομοίωσε τα θέματα της τεχνολογίας και της εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης. Νομίζω ότι απλά ανοίγει μια καινούργια εποχή, κατά την οποία θα έχουμε και ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών πρακτόρων», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αυτό ωστόσο δεν θα γίνει εν μια νυκτί και σίγουρα δεν εξαλείφει τα προβλήματα που απορρέουν από την εξ’ αποστάσεως τέλεση μια εργασίας που από τη φύση της απαιτεί και την εκ του σύνεγγυς συζήτηση.

“The DNA of Knowledge” θα έχει τίτλο το 8ο συνέδριο της GAMA Hellas με τη συμμετοχή κορυφαίων μάνατζερ από τις ΗΠΑ και την Ελλάδα.

«Η εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών είναι πράγματι πιο εύκολη μέσω των ψηφιακών εφαρμογών – στις ομάδες πελατών που μπορούν να ανταποκριθούν, γιατί υπάρχουν πολλοί που με την τεχνολογία δεν τα πάνε καλά.

Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τις νέες πωλήσεις. Στις νέες πωλήσεις εμπιστοσύνη δεν είναι εύκολο να χτιστεί εξ αποστάσεως.  Η σχέση χτίζεται απο κοντά, από τα αλλεπάλληλα ραντεβού. Καμία πώληση δεν κλείνει με ένα ραντεβού. Θέλει και δυο και τρία και πιθανώς και τέσσερα. Γιατί έτσι χτίζεται η εμπιστοσύνη και το πλάνο ζωής του πελάτη, τόνισε.

Η προσωπική επαφή είναι απαραίτητη όταν γίνεται financial planning, δηλαδή ένα πλάνο ζωής για τον πελάτη. Αυτού του είδους τα προϊόντα δεν σχετίζονται με τις μεμονωμένες ασφάλειες που μπορεί να αγοράσει κάποιος απευθείας π.χ. για το αυτοκίνητό του.

Η επαφή είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τις τραπεζοασφάλειες. Τα ασφαλιστικά προϊόντα των τραπεζών εκτιμά ότι θα υποστούν πιέσεις: «Καταλαβαίνω ότι μέχρι να προσαρμοστούν και οι τράπεζες στα νέα δεδομένα, θα έχει πρόβλημα το bancassurance γιατί βασιζόταν στην είσοδο του πελάτη στον χώρο της τράπεζας. Σήμερα ο πελάτης δεν πηγαίνει στις τράπεζες. Άρα θα δούμε και μια κάμψη αρκετή στο bankassurance».

Τα οφέλη από την συμμετοχή στον ΠΣΣΑΣ

Αλλάζει οσονούπω το καταστατικό, καθώς έχει καταργηθεί πλέον ο όρος ασφαλιστικός σύμβουλος και οι ασφαλιστές θα πρέπει να λέγονται είτε πράκτορες είτε μεσίτες. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για τη γενική αλλαγή καταστατικού στο οποίο θα περιλαμβάνεται και η νέα ονομασία του Συνδέσμου.

Επίσης, σε λίγες μέρες βγαίνει στον αέρα ο ανανεωμένος ιστότοπος του Συνδέσμου στον οποίο θα μπορεί το κάθε μέλος να ενημερώνεται συστηματικά με εκπαιδευτικό υλικό. Ειδικότερα, έχοντας δικό τους κωδικό εισόδου οι μάνατζερ θα μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό (webinars), πρακτικής φύσεως, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της δουλειάς τους και το οποίο συνεχώς θα επικαιροποιείται.

Παράλληλα, θα διεξάγεται 3-4 φορές τον χρόνο τηλεδιάσκεψη ούτως ώστε να ακούγονται προτάσεις από όλα τα μέλη προς τον Σύνδεσμο, στο πλαίσιο ενός συνεχιζόμενου ανοιχτού διαλόγου.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο κεφαλαιοποίησης της σχέσης με την Gama International -την αμερικανική Ένωση που ασχολείται με την κάλυψη των αναγκών επαγγελματικής ανάπτυξης για στελέχη πρώτης γραμμής- ο κ. Τοζακίδης υπογράμμισε ότι θα υπάρχουν πολλά οφέλη όσον αφορά σε πιθανή εγγραφή των μελών σε αυτήν, καθώς ο Σύνδεσμος εκπροσωπεί την Gama Hellas.

Υπό αυτό το πρίσμα, αποκάλυψε ότι ο Σύνδεσμος ετοιμάζει για τις 4-5 Μαρτίου το 8ο κατά σειρά μεγάλο εκπαιδευτικό συνέδριο της Gama, το οποίο αναγκαστικά θα είναι διαδικτυακό και ζωντανά συνδεδεμένο με την Αμερική, με τη συμμετοχή κορυφαίων – και αγαπητών στο ελληνικό κοινό –  ομιλητών.

Ποιος είναι όμως τελικά ο στόχος του Συνδέσμου; «Να φέρουμε τον κόσμο της διαμεσολάβησης κοντά στα σωματεία, να πληθαίνουν τα μέλη και να μην μένουν στάσιμα. Πρέπει να είμαστε χρήσιμοι σε όλα τα επίπεδα και στις διεκδικήσεις και στη συμμετοχή στην κοινωνία και να είμαστε κοντά στα μέλη. Θα το επιδιώξουμε εμείς σε τακτά χρονικά διαστήματα να γίνεται».

Πρόκρινε μάλιστα σαν λύση προς αυτή την κατεύθυνση την διεκδίκηση μεγαλύτερης συμμετοχής της νέας γενιάς στα δρώμενα των σωματείων, με πρακτικές λύσεις όπως η σύσταση επιτροπών.

«Δημιουργούμε δυο εξαιρετικές επιτροπές με μέλη όχι μόνο από τον Σύνδεσμο αλλά και από την επιστημονική κοινότητα, με στόχο την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, και προς το ΔΣ, και προς τα μέλη, αλλά και με στόχο την προσέλκυση νέων μελών”, επεσήμανε ο Γιάννης Τοζακίδης.

1 Comment

  1. Avatar

    Δυστυχώς εγω έχω πολυ Κακή εμπειρία από το πρακτορείο Ρήγα που αντιπροσωπεύει την Εθνική Ασφαλιστικη επι ένα χρόνο με την πρόφαση του κορονοϊού δεν μου έχει απαντήσει καν για αποζημίωση νοσηλείας παρά τις συνεχείς ενοχλήσεις μου και παρά το γεγονός ότι είμαι πελάτισσα πέραν των 10 συμβολαίων που έχω την την Ασφαλιστικη εταιρεία και επι πλέον η ασθενής ειναι πελάτισσα πέραν της δεκαετίας χωρίς να έχει κάνει χρήση του συμβολαίου μέχρι σημερα και επίσης είχε πάρει έγκριση από τον αρμόδιο γιατρό πριν την επέμβαση


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *